אוכל לאירועים ב-2024: שולחן שוק

אוכל לאירועים ב-2024 שולחן שוק

תוכן עניינים

תכף מגיע הקיץ, כולנו תקווה שהזמנים במדינה שלנו יהיו שלווים ורוגעים יותר. כשמגיע הקיץ עונות האירועים מתחילה לה בכל הכוח. יש לא מעט אפשרויות עבור המארחים והאורחים בקטגורית האוכל. אחד הטרנדים החזקים ביותר שצצו לנו בשנים האחרונות הם שולחנות אוכל בסגנון "שוק", המספקים מגוון רב של מנות ומאפשרים לאורחים להנות מטעימות מגוונות ומשפע. שולחנות שוק אלה מציעים חוויה ייחודית ומקפיצים כל אירוע, הם בדרך כלל נמצאים במרכז האירוע ומהווים מוקד מרכזי לשיחות, טעימות ואוכל טעים. למאמר הבא התייעצנו עם המקצוענים של חברת chef4u שמתעסקים מזה 10 שנים בשירות שולחן שוק לאירועים. קריאה מהנה 😊

 

המגמות בעולם הקולינריה לאירועים ב-2024

אחת המגמות המרכזיות בשוק האירועים בשנת 2024 היא הדגשת האווירה החגיגית והחווייתית. אחת הדרכים להעצים את חוויית האירוח והאוכל עבור האורחים באירוע הוא שולחן שוק המאפשר לאורחים לטעום ולהתרשם ממגוון מנות וקינוחים, לא סתם הוא הפך לטרנד החם בעולם האירועים בשנים האחרונות. הדינמיות והאינטראקציה שנוצרת סביב שולחנות אלה מגבירה את האווירה החגיגית ומעניקה לאירוע אופי ייחודי ובלתי נשכח.

 

יתרונות של שולחן שוק 

אם אתם שואלים את עצמכם "מה היתרונות של שולחן שוק?" הנה הם:

  1. אחד היתרונות הבולטים של שולחנות אוכל בסגנון "שוק" הוא גיוון המנות והאפשרות להתאמה אישית. 
  2. מחיר – העלות של שולחן שוק לאירועים פחותה משמעותית ממחיר של קייטרינג רגיל לאירועים.
  3. פחות כאב ראש – שולחן שוק חוסך את עניין המלצרים, עיצוב שולחנות האוכל ועוד פעולות כאלה ואחרות שמצריכים אותכם כשאתם מזמינים קייטרינג לאירועים.

 

מגוון אוכל ושתייה בשולחנות שוק

שולחנות שוק מאפשרים למארחים להציע מגוון רחב של אוכל ושתייה ולהתאים את ההגשה לאווירה ולאופי של האירוע. כך למשל, ניתן להעניק לאירוע אופי ייחודי שתואם את סגנון האירוע. 

לדוגמה, שולחן שוק לאירועים מתאים מאוד לאירועי חברה, ימי הולדת וערבי גיבוש – לפי כל אחד מסגנונות האירועים, ניתן להתאים את סוג שולחן השוק ועיצובו.

קצת שאלות למנה האחרונה של המאמר 😊

מה ההבדל בין שולחן אוכל בסגנון "שוק" לקייטרינג רגיל?

השוני העיקרי הוא באווירה ובאינטראקציה. בשולחן אוכל בסגנון "שוק" יש מגוון רחב של אוכל ושתייה (לפי בקשת הלקוח והעדפתו כמובן), המוצגים באופן מרהיב, שופע ודינמי. זה יוצר אווירה חגיגית, מרגשת "ומעוררת תאבון", בה האורחים יכולים להרכיב את הצלחות שלהם ולהנות ממגוון מנות בעיצוב עשיר. לעומת זאת, שולחן אוכל מסורתי מציע מנות מוכנות מראש, בהגשה סטטית יותר.

כמה עולה שולחן שוק לאירועים?

העלויות משתנות בהתאם למספר האורחים, סוג האוכל והשתייה, רמת העיצוב, השירות הנלווה ועלויות ספק שולחנות השוק. בדרך כלל, שולחנות אוכל בסגנון "שוק" עולים כ-70-180 ש"ח לאורח, תלוי בסוג האוכל, בהשוואה לכ-100-200 ש"ח לאירוע עם שולחן אוכל מסורתי. גם מבחינת עלויות, שולחן שוק לאירועים משתלם הרבה יותר.

 

סיכום ומילים אחרונות

לסיכום, שולחנות שוק הפכו לאחת המגמות הבולטות בתחום האירועים ב-2024, בזכות היתרונות שהם מציעים – מגוון, התאמה אישית, אווירה חגיגית ואחלה מקום לסמול טוק, אם אתם מחפשים אוכל לאירועים שיעשה את ההבדל הגדול באירוע הבא שלכם, אנחנו ממליצים לכם לבחור בשולחן שוק 😊.

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן