רעיונות מיוחדים לערב "על האש" לא שגרתי

רעיונות מיוחדים לערב על האש לא שגרתי

תוכן עניינים

מחפשים רעיון לערב גיבוש מהנה עם העובדים שלכם בעסק? רוצים לצאת עם המשפחה לטיול קליל וספונטני? מה דעתכם ללכת על ערב מנגל חביב במקום טבעי שלא חייב להיות ממש רחוק מהבית?

צפוי לכם ערב מהנה ומענג מלא טעם וניחוח!

אך כל זה, אך ורק אם אכן תתכוננו כמו שצריך, תבחרו את הבשרים הנכונים, תכינו אותם ותתבלו אותם כמו שצריך ותלמדו איך לצלות אותם כדי לקבל מנות בשר איכותיות וטעימות.

 

המומחה שלכם לבשר…

בדרך כלל בכל קבוצה יהיה לכם מישהו אחד לפחות שידע להצביע על חלקי הבשר הטובים והמתאימים באמת ל'על האש' שלכם. כדי שתטילו עליו את מלאכת הבחירה כדי שאכן תצאו עם הטעמים הטובים ביותר.

מעבר לכך, חשוב להיערך די זמן מראש לקראת היציאה וזאת כדי שלא תמצאו את עצמכם עומדים מול האש ומתחילים להפשיר את הבשר, לחתוך אותו ולתבל אותו כאשר כל זה יגרע מאוד מהחוויה שלכם יחד.

אז מה שצריך בדרך כלל זה להכין משרה שיתאים לסוג הבשר אותו בחרתם. עליכם לחתוך את הבשר למנות במידות הגיוניות כדי שהם יוכלו להיצלות היטב על המנגל מצד אחד אך גם לא ימהרו להישרף מצד שני.

 

התוספות שאי אפשר לוותר עליהם

אז נכון שהבשר הוא העיקר אבל אי אפשר להסתפק רק בו. תמיד חייבים לזכור את כל הפרטים הנלווים ואת כל מה שאתם תרצו לנגוס יחד עם הבשר. אז ברור שצריך פיתות או לחם טוב, חייבים מטבלים שונים שירטיבו לכם את הבשר, צריך קצת ירקות וכמובן שתייה טובה ומתאימה. כל זה יחד ייצור עבורכם ארוחה מושלמת, טעימה, מלאה טעם וריח.

 

תזכרו שאתם אוכלים בתנאי שטח – – –

ברוב המקרים ארוחות על האש נערכות בשטחים פתוחים שם אין לכם את כל התנאים הנוחים שיש לכם במטבח הביתי. בגלל זה עליכם לזכור ולהצטייד בכל מה שיסייע לכם לצלוח את האירוע בצורה מושלמת. אז מה שחשוב זה לזכור ולהביא אתכם את הציוד הנלווה כדי שתוכלו לתפקד היטב בשטח ולנהל את הצלייה בצורה אסתטית ונקייה. זה כולל מים לשטיפת ידיים, נייר מגבת בכמות מספקת, כלים כמו מלקחיים, סכינים, כפות ומזלגות וכל מה שיעזור לכם לחלץ את המנות מהמנגל, להגיש אותם לכולם וכמובן גם לאכול אותם בהנאה.

 

אפשר גם להזמין שף פרטי

אז האמת היא שארוחת 'על האש' היא לא דבר קל לתכנון ולביצוע. זה דורש הכנה רבה מראש, ידע והבנה וכמובן הרבה עבודה בשטח. אם אתם רוצים לחסוך את זה מעצמכם, ההמלצה שלנו היא לפנות אלינו ולהזמין שף פרטי שישעה עבורכם את כל העבודה.

כדאי להזמין שף פרטי לעל האש וליהנות מאורחה מפנקת סביב המדורה מבלי שיהיה עליכם לנקוף אצבע… בתאבון!

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן