מתכונים מומלצים לאירוח עשיר לאוהבי בשר

מתכונים מומלצים לאירוח עשיר לאוהבי בשר

תוכן עניינים

אוהבי הבשר יכולים ליהנות מארוחות גורמה עשירות ומזינות כאשר יש להם אינספור אפשרויות לגוון ולהגיש את המנות המשובחות. אם גם אתם שייכים לשורה הזו של חובבי הבשר, אתם מן הסתם מכירים את הבשרים השונים, את הנתחים המוצעים ואת מגוון האפשרויות לבשל, לצלות, לטגן, לאפות, לאדות או אפילו ליצור מנות בשר משובחות נאות.

עם זאת, מן הסתם תמיד תשמחו לקרוא מתכונים חדשים, לטעום טעמים שאולי עדיין לא נחשפתם אליהם ולהכיר מקרוב עוד ועוד מנות בשר עשירות וחגיגיות.

 

מתכונים מומלצים לארוחות בשר שוות…

כשאתם רוצים למצוא מתכון מוצלח לבשר, אתם צריכים דבר ראשון להתמקד ולהחליט מה יהיה הנתח ומה יהיה סוג הבשר בו אתם תרצו להכין את המנה. לא תמיד אפשר למצוא כל נתח אצל הקצב ואם אתם תהיו סגורים על מנה מסוימת, אתם עשויים למצוא את עצמכם מול נתח בשר שלא באמת יתאים להוראות ההכנה שיש לכם במתכון שבחרתם. על כן, בראש ובראשונה עליכם להגיע אל הקצב ולבחור את הנתח שהכי 'מחייך' אליכם. לא תמיד כדאי להגיע עם דעות קדומות ומגובשות כי במקרים רבים ההיצע הוא זה שיהיה מוצלח הרבה יותר מהתכנון המקורי שלכם.

לאחר שיש לכם את הנתח, כדאי לכם ללמוד מעט על האפשרויות השונות ולחפש מתכונים שווים כדי להוציא ממנו את המירב ואת המיטב.

 

בשר בבישול ארוך

בישול ארוך לרוב מוצא תבשיל עסיסי ומלא טעמים כאשר הבשר הופך להיות נימוח וטעים במיוחד. לא תמיד יש לכם את הזמן להשקיע בבישול הארוך ואתם כן רוצים את הבשר כאן ועכשיו. על כן, רק אם מדובר בארוחה שמתוכננת לאחר זמן, תוכלו להתפנק עם בשר שיתבשל בבישול איטי ומתון ויתקבל בסופו של דבר עסיסי וטעים במיוחד.

הבישול הארוך לא חייב להיעשות בסיר שמונח על האש. אתם יכולים להכניס את הבשר לתנור כאשר הוא עטוף היטב בנייר אפייה ועליו גם בנייר כסף מה שיבטיח את ההרמטיות של הבשר ואת השמירה על העסיסיות שלו לכל אורך זמן הבישול,. באופן כזה אתם שומרים על כל נוזלי הבשר שיישארו בתוך הנתח מה שיבטיח כלם את העסיסיות של הנתח. מובן שעליכם לתבל את הבשר בכל מה שאתם אוהבים לפני שתעטפו אותו ותטמינו אותו בתנור.

 

אל תייבשו את הבשר

ישנם נתחים שונים של בשר שנוטים להתייבש בבישול שהוא ארוך מידי עבורם. חשוב שתבדקו היטב מה הצרכים של הנתח שלכם ומה הוא הכי 'אוהב'. אם למשל מדובר בנתח מספר 5 – צלי כתף, שם עליכם להקפיד במיוחד על בישול שלא יעבור את הזמן שלו. לרוב מדובר יהיה בשלוש שעות מקסימום. אם תחרגו במעט מהזמן, הבשר יתחיל להתייבש לו ולאבד מהעסיס והטעם שלו וחבל.

רוצים בשר שווה לאירוע שלכם?

הזמינו שולחן שוק בשרי כשר ותיהנו מארוחה בשרית חגיגית בטעמים מושלמים!

נוספים שאולי תאהבו

כל המידע על אוכל טוניסאי

כל המידע על אוכל טוניסאי

התרבויות הטוניסאית  מציעה מגוון עשיר ומרתק של אוכלים מסורתיים וטעימים. אחת מהתרבויות המדהימות שמציעות את המגוון הזה היא תרבות המטבח הטוניסאי. במסע קולינרי במסגרת המאמר

קרא עוד »
דילוג לתוכן